Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Hrubieszów

Koordynator do Spraw Dostępności

Koordynator - AGNIESZKA WRÓBLEWSKA

stanowisko: Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego

telefon: 84 696 23 80, w. 27

faks: 84 696 25 04, w. 30

e-mail: a.wroblewska@miasto.hrubieszow.pl

pokój: nr 9 w budynku przy ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1 

 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Burmistrza Miasta
Hrubieszowa;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami przez Burmistrza Miasta Hrubieszowa, zgodnie z minimalnymi
wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Burmistrza Miasta Hrubieszowa w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Hrubieszów;

4) przedstawianie Burmistrzowi Miasta bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu
realizowanych zadań.

Szukaj dokumentów
od do
Dane Przenieś Opcje Tytuł Data utworzenia Znak dokumentu Wprowadzający Wytwarzający Wydział